31 October, 2013 15:25

elmondom mi történt velem délben.

vettem az étteremben rántott húst. megkérdeztem a kislánytól, hogy az milyen rántott hús, miből van? csirkéből. jó, akkor kérek egyet. pénztárnál kifizetem, szépen visszavonulok az irodába a helyemre, megterítek magamnak, és készültem a rántott hús élvezetre. de mindez derékba tört.

azért, mert egyszer csak HAL szagot érzek. szagolok mindent, a köretet, még a kovászos uborkát is, mind a hármat egyenként, de semmit. a HAL szag továbbra is ott, de elkezdek enni. akkor éreztem meg, hogy a rántott húsnak volt HAL szaga. érted?, HAL szagú rántott hús‼! kiderült, hogy a rántott hús nem rántott hús volt, hanem rántott hús LAZACcal és mozarellával töltve. eleve milyen hülye szokás már az, hogy mindenfélékkel, lekvárral, tojással, gombával, sonkával, nagymamával, lófasszal megtöltjük a rántott húst? de az azért mindennek a teteje hogy a húsba HALat töltünk. ki az az ökör, aki LAZACcal tölti meg a rántott húst?

mint finnyás gyerek a kövér húst a pörköltből úgy piszkálgattam ki a LAZACot a húsból és dobtam a szemétbe. (milliárdos palánták se csinálnák jobban.)

(*és elmondom, hogy ez kurvára nem vicces, mert most hánytam ki a rántott húst, mert ott éreztem végig a számban a HAL szagot, éreztem, ahogy a HAL darabok ott vannak a számban, a fogaim között, és hogy a HAL részek hozzáérnek a nyelvemhez, pedig fogat is mostam, kétszer is!)

31 October, 2013 15:25” bejegyzéshez 2ozzászólás

ITT és MOST akciós a hozzászólás!